best free website builder

Disclaimer

De Vereniging van Allergie Patiënten

Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de teksten op deze webpagina's.

Disclaimer

De Vereniging van Allergie Patiënten is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de informatie op externe sites.

De informatie op deze site is bedoeld om de bezoeker van deze site te voorzien van relevante informatie op het gebied van allergieën in de breedste zin van het woord. Hoewel wij alles in het werk stellen om zo accuraat mogelijke informatie te verstrekken, zijn eventuele fouten niet uit te sluiten.

De Vereniging van Allergie Patiënten aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor de juistheid en volledigheid van de informatie op deze website, dan voor wel de directe of indirecte gevolgen van handelen of nalaten op basis hiervan.

Tevens kunnen er geen rechten worden ontleend aan de teksten op deze webpagina's.

Deze site verwijst op de 'links-pagina' naar 'externe bronnen' op het internet. De Vereniging van Allergie Patiënten heeft deze externe bronnen niet in beheer en oefent derhalve ook geen directe invloed uit op de inhoud van dergelijke sites. De Vereniging van Allergie Patiënten is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de informatie op deze externe sites.

Mocht u, ondanks alle moeite die wij doen om eventuele onjuistheden en/of fouten te voorkomen, toch op deze website onregelmatigheden tegenkomen, dan vernemen wij dat graag van u. De door u opgemerkte onregelmatigheden zullen wij dan zo spoedig mogelijk corrigeren.

DEEL DEZE PAGINA!

Vereniging van Allergie Patiënten (V.A.P.)
1949 ZG Wijk aan Zee

Mail & Telefoon
Email: info@allergievereniging.nl
Telefoon vanuit Nederland:
Telefoon vanuit Buitenland:
+ (31) 6-11456100

Bedankt voor het versturen!

VOLG ONS